معرفی شرکت

شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان زیر مجموعه صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت و شرکت سرمایه گذاری اهداف با آخرین سرمایه ثبت شده ۳۰،۰۰۰ میلیارد ریال در حوزه مدیریت دارایی و سایر خدمات مالی فعال می باشد. شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای اهداف و رسالت تعیین شده با بکارگیری دانش نوین حوزه سرمایه گذاری و استفاده از سرمایه های ارزشمند انسانی تلاش می کند حضور اثرگذاری در عرصه سرمایه گذاری داشته و بر مبنای اهداف راهبردی تدوین شده همگام با سایر اجزای بازار سرمایه در تحقق توسعه اقتصادی کشور و رشد بخش واقعی اقتصاد حرکت کند.

تاریخچه شرکت:
شركت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامي عام) در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۷۴ در اداره ثبت شركت‌ها و موسسات غير تجاري تهران طي شماره ۱۲۰۳۲۰ به ثبت رسیده است. لازم به توضیح است که نام شرکت طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۱۴ به شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) تغییر یافته و طبق روزنامه شماره ۱۹۸۵۳ مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۴ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ماموریت:
شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان مأموریت دارد با تکیه بر مزیت‌های اقتصادی کلان کشور و با در نظر گرفتن کسب و کارهای تعریف شده، با تمركز بر شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مهارت‌هاي خود را در چارچوب برنامه‌ها و سیاست‌هاي توسعه اقتصادي كشور به حداكثر رسانده و خود را به عنوان یکی از هلدینگ‌های مالی پیشرو در کشور معرفي نماید.

حوزه كسب و كار و موضوع فعالیت:
فعاليت اصلي شركت سرمایه گذاری در اوراق بهادار و همچنین اداره نهادهای مالی از قبیل کارگزاری، لیزینگ، سبد گردانی و … می باشد.

 

 

فهرست