برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

با توجه به مفاد ماده ۱۲ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار، برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران محترم این شرکت که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۲ سهامدار این شرکت می‌باشند به شرح زیر اعلام می‌گردد.

۱. کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی اعم از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها که در سامانه سجام ثبت نام نموده‌اند به استثنای دارندگان سهام بیش از یک درصد در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ (یک روز پس از مجمع) پرداخت می‌گردد.
۲. سایر سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده‌اند می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ با همراه داشتن کارت ملی به هر یک از شعب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود سهام اقدام نمایند.
۳. آن دسته از سهامداران حقیقی (غیر سجامی) که طبق مهلت مشخص شده و به دلیل‌عدم دسترسی به شعب بانک اقتصادنوین، سود سهام خود را دریافت ننموده اند، می‌توانند با اعلام مشخصات حساب بانکی به امور سهام این شرکت نسبت به دریافت سود سهام اقدام نمایند.
۴. سایر سهامداران حقوقی اعم از غیر سجامی و کلیه دارندگان سهام بیش از ۱ درصد با ارسال درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به سهامدار از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ پرداخت خواهد شد.

پرداخت سود سهامداران در صورت نبود هرگونه اختلال در فرآیند سیستمی امکان‌پذیر خواهد بود و در صورت وقوع مشکلات فنی پیش بینی نشده، سود سهام در اسرع وقت پس از رفع مشکل پرداخت خواهد شد.
با توجه به توزیع سود سهام سهامداران از طریق سامانه سجام، لذا از سهامداران محترم درخواست می‌گردد به منظور تسهیل در پرداخت سود سهام نسبت به ثبت نام و تکمیل مشخصات خود در سامانه سجام اقدام فرمایند.

فهرست